Hej!

Hej
Tiden rullar på. Träningen går långsamt framåt. Fortfarande stretar jag och Isak inte fullt ut åt samma håll. Det är frustrerande att jag inte får till träningen så bra som jag önskar.
När jag red i fredags så upptäckte jag att han trappat på en vass sten så han blödde pyttelite från hoven och var lite varm runt sprickan i sulan. Inte bra. Tvättade med såpalösning och sprutade lite bakteriedödande omkring. Hovslagaren tyckte att han skulle vila en vecka nu så att det får läka ordentligt. Passade mig ganska bra då jag har en examination i skolan på fredag så har späckat schema som det redan är.
I övrigt så har snön och kylan kommit till Västsverige.
Broddar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0