Hemkommen från en fantastisk resa

Igår kom jag hem från min 6 veckors resa i Nya Zeeland.
Det har varit helt underbart.
En resa fylld med äventyr, adrenalinkickar, pasta med tomatsås, bilkörning, vacker natur och mycket mer.
I går landade jag i Sverige igen. Spenderar helgen på gården hos mamma, pappa och djuren.
Här kommer ett axplock av bilder....
Fallskärmshopp från 15000 ft
Strand på södra delen av sydön
Grönt och fint. Routeburn track.
Lake mathesson
Bungyjump
Valar
Frihet
Forsränning i Rangiata river

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Tack Hanna! men guuuuud här går jag in och får värsta flashbacksen, vilken underbar resa! Åkte du med Kiwi Experience? Fuuuuck vad jag saknar NZ!!

2012-03-10 @ 22:16:07
URL: http://fitnessguru.se/letsdothis
Postat av: Sara - En talanglös dressyrryttares betraktelser

Wow så häftigt! Galet avis!

2012-03-28 @ 06:37:56
URL: http://frogstomp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0